Ilgtspēja un sanitārā nozare Mūsu ieguldījums
Geberit jau 150 gadus uzlabo cilvēku dzīves kvalitāti ar inovatīviem sanitārtehnikas izstrādājumiem. Mēs izstrādājam un ražojam izturīgus, augstas kvalitātes produktus, ņemot vērā ekoloģiskos, sociālos un ekonomiskos aspektus.
Vairāk nekā 30 gadus mēs esam konsekventi saskaņojuši savu stratēģiju ar ilgtermiņa apsvērumiem - visā produkta dzīves ciklā. Šī apņemšanās ir svarīgs uzņēmuma panākumu iemesls. Mēs uzskatām, ka viens no lielākajiem ieguldījumiem ilgtspējīgā resursu izmantošanā ir nepārtraukti noteikt jaunus produktu kvalitātes un kalpošanas laika standartus.
Geberit izstrādājumi parasti tiek izmantoti gadu desmitiem. Turklāt to kalpošanas ilgumu būtiski palielina arī rezerves daļu ilgtermiņa pieejamība un jauno izstrādājumu atpakaļejošā savietojamība. Tādējādi būvniecības partneriem ir vieglāk izpildīt bieži vien plašo sertificēto būvniecības projektu prasību katalogu.
Saistoša ilgtspējības stratēģija
Pirms vairāk nekā 30 gadiem Geberit izstrādāja savu pirmo vides stratēģiju un īstenoja konkrētus pasākumus. Gadu gaitā šī stratēģija pakāpeniski tika paplašināta, izveidojot visaptverošu ilgtspējības stratēģiju. Tās pamatā ir Apvienoto Nāciju Organizācijas Dienaskārtība 2030 un tās 17 ilgtspējīgas attīstības mērķi.
Geberit uzmanības centrā ir 6. mērķis “Tīrs ūdens un sanitārija” un 11. mērķis “Ilgtspējīgas pilsētas un kopienas”. Turklāt ievērojams ieguldījums tiek sniegts arī “Cienīga darba un ekonomiskās izaugsmes” (8. mērķis) un “Ražošanas, inovāciju un infrastruktūras” (9. mērķis) jomā.
Uzņēmumam Geberit īpaši svarīgi ir četri mērķi. “Piekļuve tīram dzeramajam ūdenim un pamata sanitārijas pakalpojumiem” (6. mērķis), kam jābūt pieejamiem visiem cilvēkiem visā pasaulē taisnīgos apstākļos, kā arī mērķis “Ilgtspējīgas pilsētas un kopienas” (11. mērķis). Turklāt Geberit sniedz nozīmīgu ieguldījumu “iekļaujošas, taisnīgas un kvalitatīvas izglītības nodrošināšanā un mūžizglītības iespēju veicināšanā visiem” (4. mērķis), nodrošinot kvalitatīvu savu darbinieku apmācību un tālākizglītību, jau pagājušā gadsimta 50. gados uzsākto amatnieku apmācību un nesen pieņemto stratēģiju sociālajām saistībām profesionālās izglītības jomā jaunattīstības valstīs. Geberit arī veicina mērķa “Veikt pasākumus cīņai pret klimata pārmaiņām un to ietekmi” (13. mērķis) sasniegšanu, izstrādājot CO2 stratēģiju, Enerģētikas ģenerālplānu un ekodizaina principu, kas ir produktu izstrādes pamatā.
Vides produktu deklarācijas (EPD)
Vides produktu deklarācijas jeb EPD ir nozīmīgs informācijas avots ēku īpašniekiem, investoriem, biznesa partneriem un citiem lēmumu pieņēmējiem. Tie sniedz informāciju par būvizstrādājumu ekoloģisko pēdu un ir balstīti uz detalizētu dzīves cikla novērtējumu.
Produkti ar trešās puses EPD veido 34% no Geberit grupas pārdošanas apjoma. Tāpēc mēs piedāvājam plašu produktu klāstu ēkām, kas būvētas saskaņā ar sertifikācijas sistēmām, piemēram, Minergie, DGNB, BREEAM vai LEED.
Lejupielādēt EPD
Padomi un ieteikumi ilgtspējīgai rīcībai ikdienā
Ūdens patēriņa samazināšana
Ūdens ietaupīšanas padomi
Rūpīga rīcība ar ūdeni kā resursu ir jēgpilna. Izmantojot šos sešus padomus, varat ievērojami samazināt ūdens patēriņu vannas istabā.