BUJ Geberit Home

Vai jums ir kādi jautājumi par lietotni Geberit Home? Šeit atrodiet noderīgas atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem.

Vai vēlaties saņemt vairāk informācijas vai personisku konsultāciju? Geberit klientu apkalpošanas dienests labprāt jums palīdzēs pa tālruni vai e-pastu.

VISPĀRĪGI JAUTĀJUMI PAR GEBERIT HOME 

KAS IR GEBERIT HOME?

Geberit Home ir Geberit lietotne jūsu viedtālrunim. Geberit Home nodrošina digitālu piekļuvi dažādiem Geberit produktiem vannas istabā un palīdz vadīt un konfigurēt jūsu vannas istabas produktus. Lietotne un tās funkcijas ir bezmaksas.

Jautājumi par Geberit AquaClean 

KĀDAS FUNKCIJAS ES VARU VEIKT AR SAVU GEBERIT AQUACLEAN BIDĒ TUALETES PODU, IZMANTOJOT GEBERIT HOME?

  • Kontrolējiet savu Geberit AquaClean bidē tualetes podu attālināti
  • Konfigurējiet ierīces iestatījumus
  • Mainiet personiskos iestatījumus
  • Skatiet lietošanas instrukcijas
  • Veiciet apkopes darbus (piem., atkaļķošanu, filtru nomaiņu)
  • Skatieties video par funkcionalitāti (piemēram, par atkaļķošanu)*
  • Izlasiet apkopes un kopšanas instrukcijas
  • Reģistrējiet ierīci, lai pagarinātu garantiju*
  • Meklēt servisu un kontaktinformāciju*
  • Izmantojiet Geberit AquaClean attālo atbalstu*

*Funkcija nav pieejama visās valstīs

Vispārīga informācija par Geberit Home App